Mainos
Mainos

Häiriö haittaa asiointia Nordean mobiili- ja verkkopankissa – "Ei arviota kestosta"

Nordean mobiili- ja verkkopankissa on esiintynyt tänään ongelmia, jotka jatkuvat edelleen.

Pankin asiakkailla on ollut vaikeuksia verkkopankkiin sisäänkirjautumisen yhteydessä sekä verkkopankin palveluissa.

– Tällä hetkellä osalla asiakkaistamme on valitettavasti hitautta sisäänkirjautumisessa sekä mobiili- että verkkopankkiin. Lisäksi häiriö vaikuttaa verkkopankin palveluihin, Marko Mettenranta Nordean viestinnästä kertoo MTV:lle.

– Osalla asiakkaista verkkopankki toimii normaalisti, mutta osalla ei, Mettenranta harmittelee.

Mettenrannan mukaan maksukortit toimivat verkkopankin ongelmista huolimatta.

– Meillä ei ole valitettavasti arviota häiriön kestosta, mutta tietysti yritämme ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian, Mettenranta toteaa.

Kommentoi

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot