Mainos
Mainos

Huonekalumyyjä tuntee huonosti kuluttajan

Huonekalumyyjät näyttävät myös vähättelevän nuoria asiakkaita.

Huonekalumyyjät tuntevat asiakkaittensa käyttäytymistä varsin huonosti. Tuoreen kyselytutkimuksen mukaan huonekalumyyjät kuvittelevat puhuvansa ympäri 90 prosenttia asiakkaista, kun taas kuluttajista vain viidesosa arvioi myyjän vaikuttavan ostopäätökseensä.

Myyjät näyttävät lisäksi vähättelevän nuoria asiakkaita, vaikka alle 30-vuotiaat käyvät huonekaluostoksilla useammin kuin vanhemmat.

Kyselyyn vastasi 500 huonekalujen ostajaa ja yli sata myyjää eri puolilta Suomea.

(MTV3-STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme