Mainos

Isot mediatalot yhteistyöhön mediankäytön mittaamisessa

Suomen suurimmat mediatalot aloittavat yhteistyön mediankäytön mittaamisen kehittämiseksi.

Hankkeen johdossa ovat aluksi Alma Media, Sanoma Media Finland, Yleisradio ja MTV.  

Kun mediankäyttö siirtyy digitaalisiin kanaviin, sen mittaamiseen tarvitaan mediatalojen mukaan entistä tehokkaampia menetelmiä.  

Tavoitteena on ymmärtää nykyistä paremmin mediankulutuksen kokonaisnäkymää.  

-Haluamme varmistaa, että meillä on mittarit kehittää suomalaiselle mediankäyttäjälle mahdollisimman kiinnostavia monikanavaisia sisältöjä sekä mainostajille relevantteja ratkaisuja, linjaa Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Pekka Soini mediatalojen yhteisessä tiedotteessa.  

Kehityshanke on muutaman vuoden mittainen. Sen tekemiseen kootaan asiantuntijaryhmä.  

Hanke ei merkitse sitä, että media-alan nykyisiä mittausjärjestelmiä oltaisiin lopettamassa. Uutta mallia kehitetään niiden rinnalla.  

Kommentoi

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot