Mainos
Mainos

Kännykkäkaupassa yhä puutteita

Kuluttajavirastoon raportoidaan lähes viikoittain virhetilanteista, joissa kuluttajansuojaa rikotaan.

Markkinoinnin puolella puutteina on tyypillisesti, ettei sopimuksen määräaikaisuus tule riittävän selvästi esiin. Myös mahdollinen sim-lukitus ja 3G-verkon kuuluvuusalue saattavat olla puutteellisesti esillä.

Kuluttajaneuvojat raportoivat virastoon lähes viikoittain erilaisista virhetilanteista, joissa esimerkiksi verkko ei toimi kotona, vaikka myyntitilanteessa on näin luvattu.

Pahimmillaan asiakkaan ja myyjän sopimuksia joudutaan purkamaan tai vaatimaan hinnanalennuksia.

Lue myös:

(MTV3-STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme