Mainos

Kännykkäkaupassa yhä puutteita

Kuluttajavirastoon raportoidaan lähes viikoittain virhetilanteista, joissa kuluttajansuojaa rikotaan.

Markkinoinnin puolella puutteina on tyypillisesti, ettei sopimuksen määräaikaisuus tule riittävän selvästi esiin. Myös mahdollinen sim-lukitus ja 3G-verkon kuuluvuusalue saattavat olla puutteellisesti esillä.

Kuluttajaneuvojat raportoivat virastoon lähes viikoittain erilaisista virhetilanteista, joissa esimerkiksi verkko ei toimi kotona, vaikka myyntitilanteessa on näin luvattu.

Pahimmillaan asiakkaan ja myyjän sopimuksia joudutaan purkamaan tai vaatimaan hinnanalennuksia.

Lue myös:

(MTV3-STT)

Kommentoi

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot