Mainos
Mainos

KL: Ruokaostosten tekeminen verkossa kasvaa nopeasti

Ruokaostosten tekeminen verkossa kasvattaa suosiotaan, kertoo Kauppalehti.

Markkinajohtaja S-ryhmä kasvatti ruoan verkkokaupan myyntiään viime vuonna 66 prosenttia. Tämän vuoden alkupuolella kasvua tuli yli 50 prosenttia. Kesko taas on kuusinkertaistanut ruoanmyyntinsä verkossa. K-kauppiaat aloittivat ruoan verkkokaupan toden teolla vasta viime syksynä.

Suomalaiset käyttävät ruokaan 16–17 miljardia euroa vuodessa. Verkkokaupan osuus on arviolta 20–30 miljoonaa.  

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme