Mainos

Kohutulla pettämissivustolla kävi kuhina pääsiäisenä

Kohua herättäneellä nettitreffisivustolla oli vilkasta pääsiäisenä.

Victoria Milan -nettisivusto kertoo, että pääsiäisenä kirjautumistahti oli viisitoistakertainen arkeen verrattuna. Kaikkiaan sivustolle kirjauduttiin 2,3 miljoonaa kertaa, yhtiö kertoo tiedotteessaan.

– Syy tähän on tietenkin se, että lomat ahdistavat ihmisiä ja kun haluttuja tavoitteita oman suhteen vuoksi ei saavuteta, halutaan hakea uutta potkua omaan elämään, kertoo Victoria Milanin maajohtaja Timo Uusi-Kerttula.

Suomessa palvelua käyttää yhtiön mukaan 85 000 henkilöä.

Victoria Milan mainostaa itseään sloganilla Elvytä intohimosi – hanki salasuhde. Sivusto on perustettu parisuhteessa eläville, jotka haluavat salasuhteen.

(MTV3)

Kommentoi

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot