Mainos
Mainos

Kohutulla pettämissivustolla kävi kuhina pääsiäisenä

Kohua herättäneellä nettitreffisivustolla oli vilkasta pääsiäisenä.

Victoria Milan -nettisivusto kertoo, että pääsiäisenä kirjautumistahti oli viisitoistakertainen arkeen verrattuna. Kaikkiaan sivustolle kirjauduttiin 2,3 miljoonaa kertaa, yhtiö kertoo tiedotteessaan.

– Syy tähän on tietenkin se, että lomat ahdistavat ihmisiä ja kun haluttuja tavoitteita oman suhteen vuoksi ei saavuteta, halutaan hakea uutta potkua omaan elämään, kertoo Victoria Milanin maajohtaja Timo Uusi-Kerttula.

Suomessa palvelua käyttää yhtiön mukaan 85 000 henkilöä.

Victoria Milan mainostaa itseään sloganilla Elvytä intohimosi – hanki salasuhde. Sivusto on perustettu parisuhteessa eläville, jotka haluavat salasuhteen.

(MTV3)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme