Mainos

Kuluttajavirasto arvostelee autoluottojen markkinointia

Autoluottojen markkinoinnissa on Kuluttajaviraston mukaan ongelmia.

Mainoksissa esitellään näyttävästi rahoituskoron ja kuukausierän suuruutta, mutta todellinen vuosikorko voi jäädä kokonaan kertomatta. Välillä näyttää, että pääasiallisena myyntituotteena on luotto eikä ajoneuvo, virasto arvostelee.

Kuluttajavirasto ja lääninhallitukset tutkivat kulutusluottojen markkinointia viime vuoden lopulla.

(MTV3-STT)

Kommentoi

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot