Mainos
Mainos

Kysely: Joka kolmas nainen alkaa seurata alennusmyyntejä välipäivinä

Valtaosa kuluttajista seuraa joulusesongin alennusmyyntejä, vaikka erilaisia alennusmyyntejä ja -kampanjoita järjestetään pitkin vuotta. Näin arvioi Kaupan liitto.

Liiton selvityksen mukaan alle 35-vuotiaat ostavat aletuotteita verkosta ja kivijalkakaupoista selvästi vanhempia enemmän. Kyselyyn vastanneista naisista kolmasosa kertoo aloittavansa alennusmyyntien seuraamisen joulun välipäivinä. Miehistä lähes 40 prosenttia ilmoittaa, ettei seuraa lainkaan alennusmyyntejä.

Kysely tehtiin vastaajapaneelissa, johon osallistui runsaat 1 750 suomalaista. Vastanneet ovat 15–79-vuotiaita.


Kommentoi

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot