Mainos

Lihaskunnon merkitys luultua tärkeämpää

Aikuisten liikuntasuositukset ovat muuttuneet. Uusi suositus korostaa nyt hyvän lihaskunnon merkitystä, sillä lihasharjoittelun on huomattu ehkäisevän tehokkaasti eri sairauksia.

Lihakset toimivat muun muassa tärkeinä sokeriaineenvaihdunnan säätelijöinä, jolloin harjoittelulla on vaikutusta esimerkiksi diabeteksen hoitoon.

UKK-instituutin suositusten mukaan lihaskuntoa tulisi harjoitella vähintään kaksi kertaa viikossa puolen tunnin ajan.

(MTV3-STT)

Kommentoi

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot