Mainos

Mainonta siirtyy yhä lehdistä verkkoon

Mainonta on yhä siirtymässä printtimediasta verkkoon ja sosiaaliseen mediaan.

Mainostajien Liiton barometrin mukaan yritykset aikovat karsia ensi vuonna mainostamista sanoma- ja kaupunkilehdissä tuntuvasti.  

Mainostajat suunnittelevat kovaa kasvua omiin verkkopalveluihinsa. Sosiaalisen median palveluista nousussa ovat varsinkin Youtube, Instagram ja Twitter.  

Perinteisistä medioista mainostajat aikovat suosia elokuvia ja televisiota, joihin barometri lupaa hieman lisää markkinointia.  

Mainostajista niukasti useampi aikoo lisätä kuin vähentää markkinointia ensi vuonna. Noin puolet vastaajista aikoo pitää markkinoinnin tämän vuoden tasolla.  

Mainostajien Liiton elokuussa 2015 tekemään kyselyyn vastasi 84 liiton jäsenyritystä.  

Kommentoi

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.