Mainos
Mainos

Maksullisista mobiilituotteista vaikea hakea hyvitystä

Mobiiliviihdepalvelujen kanssa ongelmiin joutuneen kännykänkäyttäjän on työlästä hakea hyvitystä.

Esimerkiksi kiistanalaisen puhelinlaskun maksamisesta ei ole selkeitä ohjeita.

Kuluttajavirasto saa satoja valituksia tapauksista, joissa kuluttaja kokee tulleensa huijatuksi. Usein kuluttaja on antanut puhelinnumeronsa internetissä ja tilannut huomaamattaan maksullisen palvelun.

Kyseenalaisin keinoin on markkinoitu esimerkiksi tietovisoja ja soittoääniä. Taustalta löytyy usein ulkomainen toimija.

(MTV3 - STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme