Mainos
Mainos

Paluumatka korvataan konkurssitapauksissa – mielipahaa ei

Matkanjärjestäjän konkurssissa valmismatkan ostaneilla on mahdollisuus korvauksiin.

– Asiakkaalle korvataan paluukuljetus sekä majoitus paluukuljetukseen asti, maksetut ennakkomaksut sekä keskeytyneestä matkasta käyttämättä jääneet vuorokaudet

– Myös valmismatkaan oikeuttavat lahjakortit korvataan

– Sen sijaan esimerkiksi menetystä työajasta koituvia kuluja tai mielipahaa ei korvata.

– Korvaushakemukset osoitetaan Kuluttajavirastolle.

– Virasto opastaa lähipäivinä, miten niiden Air Finlandin asiakkaiden pitää toimia, jotka eivät ole vielä ehtineet matkustaa.

– Matkalla olevan kannattaa ottaa yhteyttä oppaaseen tai Suomen konsulaattiin.

(MTV3 - STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme