Mainos

Sade tuo kävijöitä sisähuvituksiin: Suosio voi jopa seitsenkertaistua

Sateinen sää on tuonut kaivattua piristystä monen sisäaktiviteetteja tarjoavan yrityksen myyntiin.

Laserpelejä tarjoavan Megazone-ketjun toimitusjohtajan Antti Hannikaisen mukaan heinäkuu on yleensä myynnillisesti vuoden heikoin kuukausi, mutta tänä kesänä viime heinäkuun myyntilukemat on jo ylitetty Helsingin ja Vantaan toimipisteissä.

Myös liikuntaseikkailupuisto HopLopin ja sisäaktiviteettipuistoja pyörittävän SuperPark-ketjun edustajat kertovat, että kävijämäärät ovat kasvaneet kolean sään ansiosta.

– Kaikissa kolmessa puistossa kävijätavoite on vuodessa noin 150 000. Jos sää jatkuu tällaisena, saadaan paukuteltua kävijäennätyksiä, sanoo SuperPark-ketjun kehitysjohtaja Taneli Sutinen.

HopLopin toimitusjohtajan Timo Pulkin mukaan heinäkuussa kävijämäärä voi jopa 6–7-kertaistua, jos sataa ja on koleaa.

Kommentoi

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot