Mainos
Mainos

Sanomalehti pitää pintansa

Sanomalehti on edelleen käytetyin viestin, sillä se tavoittaa päivittäin 91 prosenttia 12-69-vuotiaista suomalaisista. Sanomalehden tavoittavuus on kahdessa vuodessa noussut neljä prosenttiyksikköä, ilmenee Suomen Gallup-Median tekemästä tutkimuksesta.

Myös televisiota katsoo päivittäin yhä useampi suomalainen, sillä se tavoittaa 88 prosenttia kansalaisista. Aikakauslehtien tavoittavuus on kahdessa vuodessa noussut peräti kuusi prosenttiyksikköä 82 prosenttiin. Radion tavoittavuus on pysynyt ennallaan eli 76 prosentissa. Kaikkien medioiden parissa vietetty aika on tutkimuksen mukaan kasvanut huomattavasti kahdessa vuodessa.
(STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme