Mainos

Uusi asiakasseurantaratkaisu kerää dataa ilman henkilötietoja

Teknologian tutkimuskeskus VTT on kehittänyt ihmisten yksityisyyttä kunnioittavan asiakasseurantaratkaisun, joka mittaa ostoaikeita kaupassa.

VTT:n mukaan ratkaisussa ei kerätä minkäänlaisia henkilötietoja.  


Uusi ratkaisu käyttää hyväkseen tarkkaa kuvantamisteknologiaa, joka pohjautuu syvyyskameroihin. Kamerat muodostavat 3D-näkymän ympäristöstä. Analytiikan avulla saatu tieto ihmisten käyttäytymisestä yhdistettynä myyntidataan paljastaa VTT:n mukaan asiakkaiden ostoaikeet. 

Aiemman teknologian avulla tarkka ostoaikeiden tunnistaminen on ollut mahdotonta.  

Ratkaisua on testattu useissa kaupoissa, kauppakeskuksissa, messuilla ja julkisissa tiloissa. Sillä on seurattu jo 10 miljoonaa ihmistä.  

Video: S-ryhmä kertoi omista asiakastietojen keruutavoistaa elokuussa

Kommentoi

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot