Mainos
Mainos

Varaosaliikkeen leipätempaus ihmetytti: "Toivottavasti kukaan hönö ei kokeile oikeasti"

Mäntsälän Varaosa Oy järjesti tänään humoristisen kampanjan, jossa viisikymmentä ensimmäistä lasinpesunesteen ostajaa sai kaupanpäällisiksi ranskanleivän.

Kolmen aikoihin soitettaessa jäljellä oli vielä kymmenisen tonkkaa.

– Kampanja vaikuttaa onnistuneelle, neste on tehnyt kauppansa, liikkeestä todetaan.

Kaupan mainoskampanjan vitsailu denaturoidun alkoholin väärinkäytöstä on herättänyt myös kysymyksiä siitä, voiko kampanja ja siitä uutisoiminen aiheuttaa aineen käytön kokeilua. Korvikealkoholin juominen voi olla jopa hengenvaarallista.

Eräs lukija kommentoi kampanjaa MTV Uutisten Facebook-sivulla:

– Mua nauratti aluksi, mutta toivottavasti kukaan hönö ei lähde oikeasti kokeilemaan.

Mäntsälän Vasaosassa ei uskota, että kukaan lähtisi jopa hengenvaarallisten nesteiden juontia kokeilemaan kampanjan vuoksi.

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme