Mainos

Suomalaisille palkinto Cannesin mainosfestivaaleilta

Suomalaiset mainonnan suunnittelijat Antero Jokinen ja Niklas Lilja ovat voittaneet Cannesin mainosfestivaalien Young Creatives -kilpailun printtisarjan. Siinä nuoret suunnittelijat joutuivat laatimaan valistuskampanjan maailman vesiensuojeluongelmista International Secretariat for Water -nimiselle järjestölle.

Kilpailutyö piti tehdä 24 tunnissa. Jokinen ja Lilja laativat kuvan virtsanäytepullosta, jossa oli pilli ja sen alla otsikko: Pissasi on puhtaampaa kuin se vesi, jota 1,6 miljardia ihmistä juo päivittäin.

Jokinen on kuvasuunnittelija eli art director (AD) ja Lilja tekstintekijä eli copy. Kummatkin ovat SEK & GREY Oy:stä. Toinen palkinto meni New Yorkiin ja kolmas Milanoon. Kilpailuun otti osaa suunnittelijoita 35 maasta.

(MTV3-STT)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot