Mainos
Mainos

Business Insider: Coca-Cola laajentaa maitobisnekseen

Coca-Cola on laajentamassa tuotevalikoimaansa maitopuolelle.

Brittiläinen talouslehti Business Insider kertoo Coca-Colan olevan esittelemässä uuden maitotuotteen.

Coca-Colan Fairlife-maidon hinta on kaksinkertainen tavalliseen maitoon verrattuna. Siinä ei ole lainkaan laktoosia ja se sisältää 50 prosenttia enemmän proteiiniä ja kalsiumia kuin normaali maito.

Yhtiön mukaan Fairlifessa on 30 prosenttia vähemmän sokeria kuin tavallisessa maidossa.

Fairlife tulee markkinoille Yhdysvalloissa joulukuussa. 


Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme