Mainos
Mainos

Google löi Microsoftin

Google ohitti vuosittaisessa markkinatutkimuslaitos Millward Brownin listauksessa myös perinteisen kärkibrändin Coca-Colan.

Hakukoneestaan tunnettu Google on kiilannut maailman arvokkaimmaksi tuotemerkiksi. Nettiyhtiö ohitti vuosittaisessa listauksessa niin Microsoftin kuin perinteisen kärkibrändin Coca-Colan.

Google paransi asemiaan markkinatutkimuslaitos Millward Brownin arviossa huimasti, sillä viime vuonna nettiyhtiö rankattiin seitsemänneksi. Microsoft taas tippui viime vuoden ykköstilaltaan kolmanneksi.

Yhdysvaltalaispainotteinen brändilista kootaan haastattelemalla miljoonia kuluttajia ja yhdistelemällä yhtiötietoja. Yhdysvaltain ulkopuolisista yhtiöstä parhaiten menestyi China Mobile -operaattori, joka ylsi viidenneksi.

(MTV3-STT-Reuters)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme