Mainos
Mainos

HK mainostaa: Kellariin lukittu tyttö rakastaa vartaita

HK:n Potku yrittää maailmanmarkkinoille mainosfilmillä, jossa kellarissa asustavaa tyttöä ruokitaan Potkulla.

Tukholmalainen mainostoimisto Saatchi & Saatchi on tehnyt HK:lle sivuston, jossa Potku- eli Hot Tub -makuja markkinoidaan erilaisilla lyhytelokuvilla. Salsalla maustettuja kanavartaita varten on tehty spotti, jossa esiintyy amerikkalainen perhe "synkän salaisuutensa" kanssa.

Perheen nälkäinen tytär on lukittu kotitalon kellariin, jossa hän huutaa nälissään. Lopulta pikkuveli keksii syöttää siskolle Potkua ja tämän nälkä tyydyttyy.

Markkinointi & Mainonta -lehden mukaan Hot Tubin kampanja käynnistyi vain vähän ennen kuin Itävallassa paljastui insestitapaus, jossa perheen tytärtä oli pidetty omakotitalon kellarissa 24 vuotta. 73-vuotias isä on tunnustanut olevansa nyt 42-vuotiaan tyttärensä seitsemän kellarivankeudessa syntyneen lapsen isä.

(MTV3)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme