Mainos
Mainos

Internetin muutos uusjakaa mainosmarkat

Internet kokee lähiaikoina suuren muutoksen, kun sen toiminta alkaa muistuttaa televisiota. Samalla verkon mainosmarkat jaetaan uudelleen.

Talouselämän raamattu hehkuttaa jo uuden aikakauden koittavan internetiin. Maailmanlaajuinen tietoverkko on kokemassa suuren muutoksen, kun uudet tiedonkeruuohjelmat tulevat käyttöön.

Verkko muuttuu massamedian kaltaiseksi. Kun käyttäjä haravoi tietoa miljoonilta sivuilta nyt omin voimin, jatkossa hän määrittelee vain aiheet joista on kiinnostunut. Sen jälkeen kone syöttää tuoreimmat tiedot ja uutiset ruudulle automaattisesti vaikka kerran minuutissa.

Kynnykseksi saattaa tulla tunne siitä, että tietoa tuputetaan. Ja televisiota internet ei päihitä ennen kuin kuva ja ääni liikkuvat jouhevasti.
(MTV3/Pekka Nykänen)

Huom! Uusi StreamWorks ohjelma valitsee nopeuden automaattisesti internetyhteytesi mukaan.

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme