Mainos
Mainos

Kampanja sekoitti lentomarkkinoita

Lentoyhtiö DAT:in raju alennuskampanja on sekoittanut Euroopan lentomarkkinoita. Belgialaisen Sabenan jatkajana toimiva DAT on aiheuttanut suurta närkästystä muissa lentoyhtiöissä - se kun tarjoaa Euroopan sisäisiä yhdensuuntaisia lentoja jopa 50 eurolla eli 300 markalla.

Suomessa tämän Sabenan tytäryhtiön alennuskampanja on iskenut rajuimmin Helsinki-Bryssel -reittiin, joka tunnetaan myös yhtenä Finnairin kannattavimmista reiteistä.

EU:n komissio on ryhtynyt selvittämään DAT:in hintakampanjaa, mutta komission edustaja ei näe jutussa skandaalin aineksia.

(MTV3)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme