Mainos

Kevytelintarvikkeiden suosio kasvaa

Kevytelintarvikkeiden suosio kasvaa Suomessa huimaa vauhtia. Niiden osuus koko elintarvike myynnistä on jo seitsemän prosenttia kun vielä 90-luvun alussa vain pari prosenttia myydyistä tuotteista oli kevyttavaraa.

Kaikesta myytävästä maidosta ja margariinista lähes rasvatonta on jo kolmannes. Jogurteista kevyenä myydään neljännes ja juustoista viidennes. Myös kevyiden lihavalmisteiden suosio on kasvussa.

Tyypillisin kevyttuotteen ostaja on tutkimusten mukaan neljästäkymmenestä kuuteenkymmeneen vuotias nainen.
(MTV3)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot