Mainos
Mainos

Kuluttajavirasto vetoaa operaattoreihin

Kuluttajavirasto vetoaa teleoperaattoreihin, jotta ne osoittaisivat vastuullisuutensa. Virasto toivoo, että alan yritykset astuvat asiakkaidensa kenkiin.

Vetoomuksen taustalla on se, että ylivoimaisesti suurin osa virastoon saapuvista kuluttajien ilmoituksista koskee laajakaista- ja matkapuhelinliittymiä. Vaikka kuluttajien kohtaamat ongelmat ovat myös operaattoreiden tiedossa, tilanne ei ole korjaantunut.

Kuluttajavirasto luonnehtii tilannetta jo umpikujaksi. Se muistuttaa edelleen, että viestintäpalveluiden ongelmat hankaloittavat kuluttajan arkielämää kohtuuttomasti.

- Yritykset voivat tukeutua siihen, että matkapuhelinliittymän kaltaiselle välttämättömyyspalvelulle riittää aina asiakkaita, olipa palvelu sitten miten huonoa tahansa, suomii johtaja Anja Peltonen Kuluttajavirastosta.

(MTV3-STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme