Mainos
Mainos

Luomutuotteiden markkinoinnissa puutteita

Luomutuotteitten markkinointi on Suomessa vielä lapsenkengissä verrattuna esimerkiksi Tanskaan. Helsinkiin kokoontuneitten luomuasiantuntijoitten mukaan luonnonmukaisesti viljelty peltoala on kasvanut Suomessa seitsemänkymmen-kertaiseksi vuosikymmenen aikana.

Viljankorjuuta

Silti luomutuotteita on yhä vaikea löytää kaupoista. Kotimainen teollisuus haluaa ostaa niin suuria eriä luomutuotteita, että viljelijät eivät pysty tuottamaan niitä. Toinen keskeinen ongelma on se, että kuluttajat pitävät luomutuotteita liian kalliina.
(STT)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme