Mainos
Mainos

MTV uudistaa markkinoinnin toimintamallejaan – markkinointijohtaja Jere Teutari jättää yhtiön

MTV selkeyttää markkinoinnin ja tutkimuksen toimintamallejaan tuomalla ne yhtiön keskitetyn palvelumallin sijaan suoraan liiketoimintayksikköjensä etulinjaan.

Uudistus tiivistää MTV Oy:n johtoryhmää, jotta yhtiö pystyy entistä paremmin ja nopeammin vastaamaan alati muuttuvaan markkinatilanteeseen.

Uudistuksen johdosta MTV lakkauttaa keskitetyn markkinointijohtajan tehtävän ja markkinointijohtaja Jere Teutari jättää yhtiön.

– Haluamme tiivistää talon johtamista ja lisätä ketteryyttämme liittämällä markkinointi-, tutkimus- ja analytiikkatoiminnot osaksi liiketoimintoja, MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund taustoittaa uudistuksia.

MTV:llä on kaksi liiketoimintayksikköä, joista mainosrahoitteisessa liiketoiminnassa ovat MTV:n TV-kanavat MTV3, Sub ja AVA sekä digitaalisen kanavat Katsomo, MTV.fi ja Luukku.com. MTV:n kuluttajarahoitteisessa liiketoiminnassa puolestaan operoidaan C More suoratoisto- ja maksu-tv-palveluita.

Mainosrahoitteisen liiketoimintayksikön johtaja Sami Vikback ja kuluttajaliiketoimintayksikön johtaja Johannes Leppänen vastaavat jatkossa omien yksiköidensä markkinointiviestinnästä yhdessä liiketoimintojensa nykyisten markkinointipäällikköjen kanssa.

 

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme