Mainos
Mainos

Sähköiselle kuluttajakaupalle luotiin pelisäännöt

Sähköiselle kuluttajakaupalle on laadittu pelisäännöt. Kaupan Keskusliiton ja Suomen Suoramarkkinointiliiton pelisäännöillä pyritään takaamaan kuluttajan luottamus uuteen kaupankäyntiin.

Säännöissä muistutetaan verkkokaupan harjoittajia muun muassa kuluttajansuojasta ja tietosuojasta. Kuluttajalle on tärkeää tietää, kenen kanssa hän asioi ja mitkä ovat sopimuskumppanin yhteystiedot.

Sopimusehdot, hinnat ja kustannukset on verkkokaupassa merkittävä selkeästi. Pelisäännöissä korostetaan, että lapsiin kohdistuvaa mainontaa arvioidaan tavanomaista tiukemmin. Uudet pelisäännöt julkistettiin tänään sähköisen kaupan seminaarissa.

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme