Mainos

Suomalaisiin puree yksinkertainen mainonta

Lähes 70 prosenttia suomalaisista pitää mainontaa myönteisenä asiana, ilmenee Mainonnan Neuvottelukunnan TNS Gallupilla teettämästä tutkimuksesta.

Tutkimuksen mukaan suomalaisiin vetoaa parhaiten yksinkertainen mainonta, joka tarjoaa tietoa. Suomalaisille on tärkeää, että mainos erottuu muista mainoksista myönteisesti. Sen sijaan kikkaileville mainoksille ei lämmetä.

Tutkimus tehtiin huhtikuun alussa ja sitä varten haastateltiin reilua tuhatta suomalaista.

(MTV3)

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot