Mainos
Mainos

Urheilun sponsorointi vähenemässä

Mainostajien halu sponsoroida joukkueurheilua on vähentynyt selvästi. Lähes kolmannes mainostajista aikoo vähentää joukkueurheilun sponsorointia ja vain yksi kymmenestä lisätä. Urheilun sijasta sponsorimarkkoja aiotaan jatkossa kohdentaa selvästi aiempaa enemmän ympäristöteemoihin, korkeakulttuuriin ja tieteeseen. Suuntaus käy ilmi Mainostajien liiton julkaisemasta jäsenkyselystä.

Kaiken kaikkiaan sponsorointiin aiotaan kuluttaa rahaa tänä vuonna suunnilleen saman verran kuin viime vuonna.
(MTV3)

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme