Mainos
Mainos

Yritykset vierastavat rock-konserttien sponsorointia

Suuret rock-konsertit houkuttelevat jälleen väkeä 80-luvun huippuvuosien tapaan. Suomalaiset yritykset vierastelevat silti yhä konserttien tarjoamia sponsorointimahdollisuuksia.

Valtaosa konserttien tuloista syntyy lipputuloista. Niistä pääosa päätyy yhtyeen tilille. Promoottorille hyvä kauppa tuo 10-15 % myynnistä.

Konserttien ympärillä pyörii aikamoinen mediasirkus. Oikein hyödynnettynä tämä tarjoaisi paikallisille yrityksille markkinointimahdollisuuksia. Suomessa yritykset kuitenkin vierastavat ajatusta - mainostilaa on helpompi myydä tuttuun ja turvalliseen ympäristöön, kuten esimerkiksi urheilutilaisuuksiin.

Huom! Uusi StreamWorks ohjelma valitsee nopeuden automaattisesti internetyhteytesi mukaan.

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme