Mainos
Mainos

23.4. Teleoperaattorit asiakkaiden hampaissa

Teleoperaattoreiden palvelusta on tullut kahvipöytäkeskustelujen ja nettipalstojen vakiovalitusaihe. Toimimaton palvelu ja pitkät puhelujonot ovat rasittaneet telealan asiakkaita jo pitkään.

Liikenne- ja viestintäministeriö on pyytänyt suuria puhelinyhtiöitä selvittämään, miksi asiakaspalvelu jatkuu huonona vuodesta toiseen. Ministeriö on antanut Elisalle ja TeliaSoneralle toukokuun loppuun saakka aikaa kertoa, mitä palvelun parantamiseksi tehdään.

45 minuuttia otti varaslähdön ja kävi selvittämässä asiaa jo nyt.

Suomalaiset maksavat puheluistaan selkeästi aiempaa enemmän. Viime vuosi oli Elisalle kaikkien aikojen kannattavin, ja yhtiö jakoi osakkeenomistajille muhkeat osingot. Elisa siirtää asiakaspalveluaan nyt verkkoon. TeliaSonera lopettaa ilmaiset puhelut asiakaspalveluunsa toukokuussa.

Osakkeenomistajat palkitaan, mutta mihin unohtui maksava asiakas?

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme